Noe av det morsomste vi vet, er å jobbe med arrangementer der vi faktisk møter (du vet sånn ansikt-til-ansikt) noen av alle de tusen menneskene vi snakker med gjennom våre kunders sosiale medier-profiler. Vi har tidligere skrevet om hvorfor vi har valgt bredde i arbeidet vårt fremfor å spesialisere oss innenfor noe snevert. Vi lærte fort at en av grunnene til at flere av våre kunder vil jobbe med oss, er at vi kan mye om mye (men ikke alt om én ting) og er spesialister på nettopp kunden! Vi kjenner til visjoner, misjoner, verdier, tone-of-voice, styrker, svakheter, muligheter, trusler, hva de drømmer om, hva de frykter, hvem de er som mennesker, osv. Kort fortalt: Vår spesialitet er kundene våre, og vi gjør alt vi kan for å spille dem gode.

Miniøya: presse og innhold

2019s så langt største arrangement for Turbo var Norges største familiefestival, Miniøya. Miniøya kjenner vi godt da vi har vært involvert på en eller annen måte siden oppstart i 2010. I år ble vi leid inn for å gjøre presse i forbindelse med 10-årsjubileet. Takk for tilliten, Miniøya! Det var gøy!

Klikk på bildet og se VGTV-filmen fra da Otto (10) fikk spille sammen med The Dogs på Miniøya! Dette var en av pressesakene vi jobbet med i forkant av eller under årets Miniøya.

Otto på scenen med The Dogs: Thor Olav Moen/Miniøya

Flere av kundene våre var også til stede som sponsorer og samarbeidspartnere under årets Miniøya. Hos alle tre var vi involvert i utformingen og/eller planleggingen av aktiviteten.

  • Honningcentralen hadde et aktivitetstelt der små og store kunne lære om den livsviktige jobben biene gjør. De kunne utforske en bikube, smake på forskjellige typer honning, lage sitt eget honningboks-lokk og kaste ball på de ikoniske, oransje blikkboksene.
  • Hos LUSH kunne barna lage sin helt egen figur av den velduftende badeleiren Fun, samt dykke ned i havets magiske verden i den vakre Havskogen (i samarbeid med Passion for Ocean). 
  • Hos Flytoget kunne barna lage tøffe superheltkapper og lære om verdens raskeste flytog. Merkene til superheltkappene er det Turbo som har designet.
Bilde av LUSH sin FUN-aktivitet: Pernille Hunnes/Miniøya
Bilde av superhelt med kappe fra Flytoget: Solveig Gluggvasshaug/Miniøya

Forsommerens vakreste eventyr er over for denne gang, men vi gleder oss til enda flere ansikt-til-ansikt-møter til høsten!

Miniøya: presse og innhold
Vi blir glade for deling :)
Stikkord:

Ved å bruke denne siden aksepterer du bruk av cookies. Mer informasjon

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Ok