Kunde: Kulturrom, tidligere Musikkutstyrsordningen
Prosjekt: PR
Bestilling: Bred pressedekning i forkant av søknadsfristen for ürets to tildelingsrunder, samt offentliggjøring av de heldige mottagerne
Tidspunkt: 2018 og 2019

Kulturrom (tidligere Musikkutstyrsordningen) sikrer tilgang til rom med gode tekniske vilkür for øving og fremføring av musikk, teater og dans over hele landet. De har to tildelingsrunder i üret, og i 2019 ble totalt 40 millioner kroner fordelt pü smü og store aktører i hele landet.

Turbo Kommunikasjon har hjulpet Kulturrom med ü finpusse og skreddersy pressemeldinger, og kontakte lokal og nasjonal presse. Dette har resultert i en rekke gladsaker over hele landet, slik som f.eks. denne i Vürt Oslo om at Holmlia Kirke für to øvingsrom. Vinduet for innsalg er veldig smalt, noe som betyr intens jobbing over kort tid, men innholdet er til gjengjeld meget takknemlig ü jobbe med. Midlene Kulturrom fordeler gür nemlig til gode prosjekter i hele landet som bygger grunnmuren i norsk kulturliv.