Kunde: Norske Konsertarrangører (NKA)
Prosjekt: Kurs
Bestilling: Kurs om kommunikasjon i sosiale medier som kombinerer teori med praktiske øvelser
Tidspunkt: 2014−

Vi har holdt kurs for NKA , tidligere Norsk Rockforbund, i mange år. Tema for kursene er i hovedsak kommunikasjon i sosiale medier, men vi har også snakket om generell markedsføring, prosjektøkonomi og sponsing. Kursene holdes for NKA sine mange medlemmer i kulturbransjen over hele Norge. Noen ganger er det flere medlemmer sammen, mens andre ganger får man jobbet med f.eks. én spesifikk festival.

Hva et typisk kurs inneholder

I løpet av kurset går vi alltid gjennom mål, målgrupper, kanaler og innhold, og gir mange gode tips på veien. Kurset krydres med eksempler på godt, relevant og engasjerende innhold fra Turbos kunder, ulike NKA-medlemmer og andre dyktige bedrifter og organisasjoner. Kursdeltagerne deltar aktivt i kurset ved å komme med ideer og løse oppgaver. Målet er at kursdeltagerne ved kursslutt skal ha verktøyene og inspirasjonen de trenger til å hive seg over egne sosiale medier.

Hyggelig referanse etter kurset vi holdt på St.Croix-huset:

Vi på St.croix-huset syntes kurset ga oss det vi trengte av inspirasjon, retning, og verktøy til å bedre mestre vår SoMe-hverdag.

Til et så omfattende område klarte kursholder å forenkle og tydeliggjøre feltet for oss, og navigerte oss fint gjennom de viktigste punktene!

Kursets lengde var perfekt, og fint med toveiskommunikasjon underveis. Vi føler oss nå klare til å ta fatt på nye oppgaver, og utfordre oss selv mer.

Takk for god guide!

Sara Jeanine Heidenstrøm
St.Croix, Fredrikstad

Vi blir glade for deling 🙂