Kunde: Styleit
Prosjekt: Logodesign
Bestilling: Styleit har lang erfaring innen boligstyling og ønsket en logo som tydelig visualiserer feltet de jobber innen. Det var også viktig at logoen skiller seg ut blant konkurrentene og at den gir et seriøst inntrykk.
Løsning:

Logodesign med lang levetid

Styleit har tidligere hatt en lampe med i logoen sin, så det var ønskelig at en form for lampe ble med videre på interiørreisen i Rogaland. Vi valgte å stilisere en moderne klassiker; Birdie fra Northern Lightning, og gjøre lampen til en del av typografien. Vi har brukt en høy og slank font, for å gi logoen et lett og seriøst uttrykk. Blåtonen i logoen er veldig tidsriktig akkurat nå, men den er også tidløs, slik at logoen har lang levetid.

Kunden har fått gode tilbakemeldinger på logoen og er veldig fornøyd med Turbos logodesign.

«Jeg er så stolt av vår nye logo. Føler endelig etter 11 år som gründere at vi har en seriøs profil ut mot verden.»

– Silje Sundvor, gründer av Styleit